Thursday, 19 October 2017

1st Analifestyles Giveaway


Asalamualaikum. Segmen lagi yeayy. Sejak semester break ini, rajin pula aku join segmen-segmen ini. Apa-apapun, selain dapat tambah lagi kenalan, kita dapat hadiah kalau ada rezeki. So, Jom! ramai-ramai sertai giveaway yang menarik ini!.

Hehe, tetapi korang mesti nak tahu juga hadiah apa yang akan diberikan kan? Hadiah dia best! jadi usha-usha lah segmen ini. kalau Najihah, Najihah nak hadiah buku nota huhu. (obses dengan buku. Harap maklum.) Apa apa apa apa punn jom join!. Jomla jomlaaaa.

Tapi macam biasa, mestilah ada syarat-syaratnya. Najihah dah join. Korang bila lagi?

14 comments: