Thursday, 19 October 2017

1st Analifestyles Giveaway


Asalamualaikum. Segmen lagi yeayy. Sejak semester break ini, rajin pula aku join segmen-segmen ini. Apa-apapun, selain dapat tambah lagi kenalan, kita dapat hadiah kalau ada rezeki. So, Jom! ramai-ramai sertai giveaway yang menarik ini!.

Hehe, tetapi korang mesti nak tahu juga hadiah apa yang akan diberikan kan? Hadiah dia best! jadi usha-usha lah segmen ini. kalau Najihah, Najihah nak hadiah buku nota huhu. (obses dengan buku. Harap maklum.) Apa apa apa apa punn jom join!. Jomla jomlaaaa.

Tapi macam biasa, mestilah ada syarat-syaratnya. Najihah dah join. Korang bila lagi?

14 comments:

Puan Wawa said...

singgah follow..")

Nurul Najihah said...

Terima kasih :D

Ana Suhana said...

Good luck najihah. Semoga ada rezeki awak. :)

Raihanah Ahmad said...

good luck ya

Mimin Adam said...

GOOD LUCK !

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

good luck

Siti Rohaida Yusof said...

salam
datang dari giveaway yang sama
http://www.kisahsidairy.com/2017/10/1st-analifestyles-giveaway.html
all the best ye

Nurul Najihah said...

Hihi thank you Kak Ana

Nurul Najihah said...

Arigatoe :)

Nurul Najihah said...

SYUKRAN!

Nurul Najihah said...

Thank yooouuuu

Nurul Najihah said...

Wsalam, terima kasih

NURUL AQIDAH AZAHAR said...

ida singgah sini..good luck

http://mummysupplementshop.blogspot.my/2017/10/1st-analifestyles-giveaway.html

Ronald Bin Mohoni said...

Good luck ye. Ada masa jom join GA saya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...