Thursday, 6 September 2018

Najihah Berada di New Zealand!

Ok ok apa yang pasti korang jangan percaya tajuk post kali ini. Hahaha. Manoi sempat dari kolej terus ke New Zealand. Ya... anda tertipu (maafkan najihah!) Apa-apapun pagi tadi hujan. So disebabkan kolej Najihah berada di Puncak, maka terjadinya kabus. Wahhh sejuk memang sejuk! tapi best. Terasa macam belajar dekat luar negara sekejap hahaha. Bagilah chance berangan belajar luar negara.. hahaha... Have a nice day everyone!




12 comments:

farhanna jafri said...

hahahaha terkejut jugak dah ke new zealand tapi wow bestnya kabus dia. Mesti feeling overseas mulut keluar asap :P

ejulz said...

dapat la bawa ole-ole ni.. hheehe

Cuya said...

jarang2 dapat tengok kabus kan..sesekali ni berlagak berada di oversea apa salahnya ><Y

ShirVen said...

Hahahaa... siot je

Asyiqin Roslee said...

Hahaha, ekin lah salah seorang mangsa kena tipu ni. Betul2 ingatkan najihah pi new zealand ni..

Maria Firdz said...

waa... kabus tebal.. bestnya...

Nurul Najihah said...

Hehe fefeeling overseaaa jap

Nurul Najihah said...

Hahaha dekat palam tak ada sangat ole-ole

Nurul Najihah said...

Betullll

Nurul Najihah said...

Kah kah...

Nurul Najihah said...

gomenasai...

Nurul Najihah said...

memang best...