Thursday, 6 September 2018

Najihah Berada di New Zealand!

Ok ok apa yang pasti korang jangan percaya tajuk post kali ini. Hahaha. Manoi sempat dari kolej terus ke New Zealand. Ya... anda tertipu (maafkan najihah!) Apa-apapun pagi tadi hujan. So disebabkan kolej Najihah berada di Puncak, maka terjadinya kabus. Wahhh sejuk memang sejuk! tapi best. Terasa macam belajar dekat luar negara sekejap hahaha. Bagilah chance berangan belajar luar negara.. hahaha... Have a nice day everyone!




12 comments:

  1. hahahaha terkejut jugak dah ke new zealand tapi wow bestnya kabus dia. Mesti feeling overseas mulut keluar asap :P

    ReplyDelete
  2. dapat la bawa ole-ole ni.. hheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha dekat palam tak ada sangat ole-ole

      Delete
  3. jarang2 dapat tengok kabus kan..sesekali ni berlagak berada di oversea apa salahnya ><Y

    ReplyDelete
  4. Hahaha, ekin lah salah seorang mangsa kena tipu ni. Betul2 ingatkan najihah pi new zealand ni..

    ReplyDelete
  5. waa... kabus tebal.. bestnya...

    ReplyDelete