Friday, 28 September 2018

Plan For Tomorrow

So esok hari sabtu. Esok juga adalah weekends pertama Najihah duduk di kolej. Bukan apa, sudah 4 kali berturut-turut aku balik rumah masa hujung minggu. Haha macam tak sabar sahaja nak rasa hari esok. Alang-alang Najihah malas nak tulis dalam planner nak buat apa esok, baik Najihah tulis dekat blog kan hahaha. Malas punya pasal. Macamnila jadinya.


  1. Gosok baju + tudung for the whole week.
  2. Mula assigment Pemikiran Tamadun Islam + agihkan assigment
  3. Kemas bilik.
  4. Tutorial untuk English Muet class.
  5. Study Fiqh Muamalat.
  6. Murajaah hafalan.
  7. Masak dan isi air.
  8. Kemaskan nota.

6 comments:

  1. semoga dapat settlekan semuanya. ameen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih! Ray pun! Semoga dipermudahkan segala urusan

      Delete
  2. Ni mesti ada satu dua yang tertinggal ni esok :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe doa-doakan supaya Najihah dapat buat semua hehe

      Delete
  3. Semoga apa yang di rancang esok berjalan dengan lancar

    ReplyDelete