Sunday, 28 October 2018

Pizza Tuna Yang Menyelerakan

Picture by Nurul Najihah

Disebabkan sudak muak makan nasi, aku ada juga la nak beli pizza. Kalau korang nak tahu, aku ada sampai satu tahap tak nak makan nasi dah sebab tiap-tiap hari makan nasi. (lol hahaha bukan memang kena makan nasi ke. Kan mengikut (uruf))

Tetapi apa-apapun pizza ini memang terbaik. Aku beli kat festival di universiti dengan harga RM5. Bolehla berbaloi juga kepada aku yang tak nak makan nasi ini. Ini pizza tuna. Uish, bila tengok gambar rasa macam nak repeat. Laparnya... Have a nice day everyone!

2 comments:

  1. nampak menarik + sedap ayooo teringin

    ReplyDelete
  2. tak usah kata awk, kita ni yg just tengok gambar je dah terliur :p

    ReplyDelete